عدم افزایش بلیط پرواز های نوروزی 1400
نوشته شده توسط : gheirati

معاون هوانوردی: قیمت بلیط پرواز های نوروزی 1400 افزایش نمی یابد.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، ابوالقاسم جلالی، طی بخشنامه ای به شرکت های هواپیمایی اعلام کرد که افزایش قیمت بلیط های هواپیمایی در سال 1400 ممنوع می باشد.

جلالی در ادامه بیان کرد: با انجمن شرکت های هواپیمایی جلسه ای برگزار کردیم تا بلیط پرواز های نوروزی 1400 را افزایش ندهند. همچنین موضوع نیز به تمامی دفاتر فروش بلیط ارسال شده است.

تخلف و گران فروشی در قیمت های بلیط هواپیما در ایرلاین ها

معاون هوانوردی نیز در خصوص تخلف برخی از ایرلاین ها در فروش بلیط های هواپیما با قیمتی بالاتر از نرخ آن بیان کرد: این مسئله در سال های گذشته پیش آمده است و ما تجربه این تخلف را داشته ایم. اگر شرکت هواپیمایی نسبت به رعایت نرخ بلیط واکنش و اقدامی انجام ندهد، سازمان هواپیمایی نیز پرواز مورد نظر را به تعویق خواهد انداخت. در صورتی که مسافران به اینگونه مسائل برخورد کنند می توانند به اطلاع سازمان هواپیمایی کشوری نیز برسانند.

وی ادامه داد: سقف فروش 60 درصد از پرواز ها تنها در خصوص پرواز های داخلی است و برای پرواز های بین المللی اعمال نشده است. در صورتی که ایرلاینی به دلیل نقص فنی درخواست افزایش نرخ فروش بلیط هواپیما به سازمان هواپیمایی بدهد، به صورت موردی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

افزایش بلیط هواپیما در آبان 1400

ابوالقاسم جلالی، معاون سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص افزایش بلیط در آینده افزود: طبق تصمیماتی که گرفته شد در آبان ماه 1400 قیمت بلیط هواپیما 10 درصد افزایش خواهد داشت.  





:: برچسب‌ها: عدم افزایش بلیط پرواز های نوروزی 1400 , پرواز های داخلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: